ریموت کنترل کولر گازی

کار با کنترل کولر گازی

نحوه کار با کنترل کولر گازی
آموزش کار با کنترل کولر گازی

آموزش کار با کنترل کولر گازی

کولر گازی گری

 

با عمومی و فراگیر شدن کولرهای گازی و سیستم های تهویه مطبوع ، تحولی جدید در سبک زندگی مردم رخ داد. پس از آن دیگر مجبور نبودیم تا در گرمای طاقت فرسای تابستان منتظر به کار افتادن کولر آبی باشیم و تنها با چند کلیک می توانستیم خانه یا فضای مورد نظر را خنک کنیم. همواره می توانید برای تهیه و مشاوره از کولر های گازی ، مجموعه کولر بانه را در نظر داشته که باشید. این مجموعه به صورت تخصصی فعالیت روی کولر گازی در برند های معتبر داشته و کیفیت خوبی از محصول را ارائه می دهند. آدرس سایت این مجموعه هم ( http://coolerbaneh.com/ ) می باشد.

 

 

نحوه کار با ریموت کنترل کولر گازی گری  

 

در این قسمت، آموزش کار با کنترل کولر گازی از برند گری را خواهیم داشت. ابتدا هرکدام از دکمه های ریموت کنترل معرفی شده و سپس به بررسی و نحوه کار هر کدام خواهیم پرداخت. دکمه های این ریموت کنترل عبارتند از :

 

 

  • ON/OFF
  • MODE
  • Fan
  • Cool
  • HEAT
  • AUTO
  • DRY
  • Temperature
  • SWING
  • LIGHT
  • SLEEP
  • TURBO
  • BLOW
  • CLOCK

 

حال همراه کولر بانه باشید تا هر یک از دکمه ها و عملکردشان را بررسی کنیم:

 

 ON/OFF

همانطور که اکثرا می دانید، دکمه وظیفه دارد تا دستگاه را روشن و خاموش کند.

 

MODE

این دکمه کاربردی و بسیار حائز اهمیت است. با کلیک روی این مورد، شما می توانید حالات مختلف کولر گازی گری از جمله ( سرد ، گرم ، اتو، فن ،رطوبت گیر ) را تنظیم کنید.

 

Fan 

دکمه فن اگر قرار بر شبیه سازی عملکرد باشد، عملکردی چون پنکه دارد. با این کار کندانسور موجود در کولر به حالت خاموشی رفته و فن دستگاه کار می کند.

 

Cool

نامی آشنا برای کاربران کولر گازی است. اگر حتی یکبار هم با کنترل کولر گازی کرده باشید حتما متوجه یک دکمه آبی رنگ یا شکلی مانند دانه برف را دیده اید. دکمه Cool موظف است سرمایش کولر را فعال کند و نیز متناسب آب و هوای گرم می باشد.

 

HEAT

دقیقا بر خلاف گزینه کول، یک مورد نیز برای گزینه گرمایش هم در کنترل کولر گازی گری قرار داده شده است. این مورد دارای ایکون خورشید بوده و گرما تولید می کند. مسلم است که متناسب فصول سرد سال می باشد.

این گزینه که به شکل یک خورشید است مخصوص فصل زمستان بوده و باعث تولید باد گرما می شود.

 

AUTO

 

این دکمه کولر گازی شما را در حالت اتوماتیک قرار می دهد و با تنظیم این بخش همواره دمای مطلوب و متناسبی را خواهید دریافت کرد.

 

 DRY 

 

با این دکمه حالت کولر شما به حالت رطوبت گیر تغییر پیدا می کند. این حالت غالبا برای مناطق معتدل و مرطوب کاربرد دارد.

 

Temperature

این دکمه شامل 2 گزینه است که با نمادهای ( + / – ) نشان داده می شوند. عملکرد این 2 دکمه این گونه است که می توان دما و یا تایمر را تنظیم کرد. از جمله پرکاربردترین دکمه ها می توان به تمپرچر اشاره داشت.

 

FAN

این گزینه برای تنظیمات و کنترل کردن سرعت فن است. 4 حالت نیز برای فن در کولر گای گری تعبیه شده است. حالت های آن هم شامل تند، متوسط، کند و در نهایت اتواتیک است.

کار با کنترل کولر گازی

کار با کنترل کولر گازی

 

SWING

 

Swing به معنای تاب خوردن یا تاب دادن می  باشد. عملکرد دکمه نیز مانند آن است و با زدن آن کولر هوای تولید شده را به بالا و پایین هدایت می کند. با این کار جریان هوا به طور منظم و یکنواخت حرکت کرده و آن را پخش می کند.

 

timer off/on

 

با این دکمه زمان روشن و خاموش بودن دستگاه را می توان تنظیم نمود و تایم مشخصی به برنامه دستگاه وارد کرد تا در زمانی که ما تعیین می کنیم دستگاه شروع به کار و نیز اتمام کار داشته باشد.

 

 LIGHT

 

کولر گازی گری همچنین برای شما امکانی گذاشته است تا نور دستگاه را روشن و خاموش کنید.

 

SLEEP

 

این دکمه قابلیت خاموش کردن دستگاه را برای شما فراهم کرده است تا در هنگام خواب دمای مناسب و قابل قبولی را داشته باشید.

 

TURBO

 

با گذاشتن کولر در حالت توربو، توان و قدرت حداکثری دستگاه را می توانید مشاهده کنید. با این کار، کمپرسور کولرگازی با نهایت قدرت خود شروع به کار می کند که در نهایت محیط در کمترین زمان به دمای مطلوب شما خواهد رسید.

حالت توربور کولر گازی

حالت توربور کولر گازی

 

 

BLOW

 

عملکرد دستگاه با این دکمه به حالت دمیدن باد خشک تغییر پیدا می کند. در سری های قبلی کولر گازی گری این دکمه نام دیگری ( X-FAN ) داشت. در مدل های قبلی تنها قابلیت ایجاد باد سرد بود اما در سری های جدید، گزینه BLOW قابلیت استفاده در حالت گرمایش را نیز می دهد. در حالت BLOW عملکرد دستگاه را می توان به یک سشوار که بادخشک تولید می کند تشبیه کرد.

 

CLOCK

 

این دکمه ساعت فعالیت کولر گازی را مشخص می کند. برای فعال کردن این آپشن باید تنظیمات مربوط به ساعت کولر را انجام داده باشید. نه تنها می توانید با این دکمه ساعت کار کولر را مشخص کنید، بلکه می توانید از ساعت روز هم مطلع شوید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

 

ریموت کنترل کولرگازی گری، مانند دیگر ریموت کنترل ها دارای کاربری آسان و ساده  می باشد. این ریموت کنترل کارایی و عملکرد بالایی را برای کار با دستگاه ارائه می دهد. در این مقاله توضیحات کامل مربوط به ریموت کنترل ارائه شد و با مطالعه آن می توانید نهایت استفاده از کولر گازی خود را داشته باشید. همچنین می توانید از مجموعه کولر بانه مشاوره گرفته و خرید کولر گازی خود را انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.hhaircon.com.au/general-news/air-conditioner-remote-controls-problem-shooting-replacing-getting-settings-right/ مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.